5 fashion brands που αφιερώνουν τις συλλογές τους στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού

Συνήθως αυτό τον μήνα, η χρωματική παλέτα των φθινοπωρινών μας συνόλων αποτελείται από ουδέτερες και γήινες αποχρώσεις. Παρ’ όλα αυτά, θα ήταν αφελές από εμάς, τις γυναίκες ιδιαιτέρως, να παραλείψουμε το επίσημο χρώμα του Οκτωβρίου: το ροζ. Τον μήνα αυτό, φοράμε τα ροζ μας κορδελάκια και ροζ μας ρούχα για να στηρίξουμε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Αυτός ο μήνας είναι, κάθε χρονιά, μια καλή υπενθύμιση για όλες εμάς τις γυναίκες ότι η πρόληψη σώζει ζωές. Αυτό το τόσο σημαντικό reminder, προμοτάρουν και διάφορα fashion brands, μέσα από συλλογές που αφιερώνουν για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού.

Γιατί φοράμε ροζ τον Οκτώβρη

Η χρήση του ροζ που συμβολίζει την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε το 1992, με την πλέον φημισμένη ροζ κορδέλα να κάνει το ντεμπούτο της. Η ροζ κορδέλα από τότε χρησιμοποιείται για να εκφράσει αλληλεγγύη σε όσες γυναίκες έχουν νοσήσει από την αρρώστια. Ανά τα χρόνια, το σύμβολο αυτό έχει εξελιχθεί και έχει χρησιμοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε ο κόσμος να αναγνωρίζει αμέσως τη σημασία του. Το ροζ χρώμα δε, έχει αξιοποιηθεί κι αυτό με διάφορους τρόπους ώστε κάθε Οκτώβρη, όποιος/α το φοράει να αντιλαμβάνεται τη βαθύτερη σημασία του.

Κάπως έτσι, έχουν αξιοποιήσει και πολλοί σχεδιαστές τη χρήση του ροζ χρώματος. Ως το επίσημο χρώμα, πια, της εκστρατείας για τον καρκίνου του μαστού, πολλά fashion brands, τον μήνα αυτό, κυκλοφορούν συλλογές ή limited edition προϊόντα σε ροζ χρώμα, με σκοπό την ενημέρωση του κόσμου για την αρρώστια. Επίσης, τα έσοδα από τις πωλήσεις των προϊόντων αυτών, δωρίζονται σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που βοηθούν όσους μάχονται με τη νόσο.

Παρακάτω, 5 fashion brands που έχουν σχεδιάσει ρούχα για την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού.

Ο οίκος Ralph Lauren γιορτάζει τα 2 χρόνια της “Pink Pony” ενέργειας. Από το 2000, ο γνωστός οίκος κυκλοφορεί μια συλλογή ρούχων για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Φέτος, εκτός από τη συλλογή, το brand ήρθε σε επαφή με cancer survivors απ’ όλο τον κόσμο, με σκοπό να μοιραστούν τις ιστορίες τους, μέσω της πλατφόρμας του. Το 100% των εσόδων από τη συλλογή θα δοθούν στην ενέργεια και το 25% στους οργανισμούς Pink Pony Foundation και Romance Pink Pony Edition.

Sézane

Το γαλλικό brand ρούχων, Sézane, έχει λανσάρει μια ενέργεια που δεν θα κρατήσει μόνο τον Οκτώβρη, αλλά όλο τον χρόνο. Η “Pink Wednesdays” ενέργεια θα λειτουργεί ως εξής: κάθε πρώτη Τετάρτη κάθε μήνα, το Sézane θα παρουσιάζει και ένα νέο ροζ item στο e-shop του, εκ του οποίου όλα τα έσοδα θα δωρίζονται σε οργανισμούς για τον καρκίνο του μαστού.

PrettyLittleThing

Το γνωστό fashion brand συνεργάζεται με το Coppafeel!, μια φιλανθρωπική οργάνωση για τον καρκίνο του μαστού, με βάση την Αγγλία. Μαζί κυκλοφορούν μια συλλογή με πιτζάμες, εσώρουχα και αξεσουάρ. Η εταιρία θα δωρίσει 13.500 δολάρια από τη συλλογή στον οργανισμό.

Victoria’s Secret x Stella McCartney

Η Victoria’s Secret και η Stella McCartney ενώνουν τις δυνάμεις για τον μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Οι δυο τους κυκλοφορούν ένα ενημερωτικό βίντεο με πρωταγωνίστρια την σχεδιάστρια. Το βίντεο έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τις γυναίκες για τη νόσο αλλά και να τις παροτρύνει να κάνουν συχνές εξετάσεις. Μαζί με το βίντεο, το brand εσωρούχων λανσάρει για πρώτη φορά το πρώτο σουτιέν μαστεκτομής και θα δωρίσει 500.000 δολάρια στο Stella Cares Foundation, τον οργανισμό της σχεδιάστριας για ευαισθητοποίηση της νόσου.

Fablectics

Το brand αθλητικών ειδών, κυκλοφορεί ένα limited edition φούτερ με αφορμή τον μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Το 100% των εσόδων θα δοθούν στον F Cancer οργανισμό.

Πηγή:ladylike.gr